Обмін / Повернення

Товар не підійшов вам з якоїсь причини: не сподобався колір, малуватий розмір, не йде фасон … Ви можете зі 100% гарантією повернути його нам, обґрунтувавши причину повернення. Але в такому разі не баріться: зробити це можливо лише на протязі 14 днів з моменту отримання і оплати. Також ми гарантуємо швидкий та безпроблемний обмін товару за умови його наявності на складі.
Що потрібно знати, щоб повернути товар?

  1. Заповнити заяву на повернення, яку ви знайдете в упаковці товару або зможете скачати тут.
  2. Додати копію паспорта, накладну відвантаження, банківські реквізити для перерахування грошових коштів, а саме: найменування банку, розрахунковий рахунок банку, МФО, ОКПО, номер карти.
  3. Зв’язатися з менеджером Only Italy за номером  +380979794447
  4. Оплатити повернення товару на наш склад.

Ви можете зателефонувати нам і викликати кур’єра “Нової Пошти” або відправити товар і пакет документів зі складу “Нової Пошти” (адреси і номера відділень дивіться на https://novaposhta.ua/) за наступною адресою: 49000 м Дніпро, бульв. Європейський, 1д (маг. VARUS, ТЦ “Європа”), склад № 47 «Нова пошта».

Звертаємо вашу увагу, що гроші на наш розрахунковий рахунок від Нової пошти зараховуються протягом 5-ти банківських днів, після чого ми перераховуємо їх вам на розрахунковий рахунок банку, клієнтом якого ви є. Це також може зайняти близько 2-х банківських днів.

Будь ласка, зверніть увагу, Only Italy ні за яких умов не здійснює обмін / повернення товарів, що були у використанні, не мають товарний вигляд, або при пошкодженні або відсутності упаковки, етикеток, ярликів та інших додатків до товару.

Потрібна допомога?

Ви завжди зможете зв’язатися з нашою клиєнтською службою