Претензії по товару неналежної якості

Під товаром неналежної якості мається на увазі товар, який несправний і не може забезпечити виконання своїх функціональних якостей. Отриманий товар повинен відповідати опису на сайті. Зовнішній вигляд і комплектність товару, а також комплектність всього замовлення повинні бути перевірені одержувачем в момент отримання товару. При доставці товару, Ви ставите свій підпис в квитанції про доставку, в графі: “Замовлення прийняв, комплектність повна, послуги з доставки надані, претензій до кількості і зовнішнім виглядом товару не маю. З умовами повернення товару ознайомлений” Після отримання замовлення претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду не приймаються.

Якщо Вам було передано товар неналежної якості, і воно не було заздалегідь обумовлено продавцем, Ви маєте право скористатися положеннями ст. Закону про захист прав споживачів.

Ви маєте право відмовитися від виконання договору купівлі-продажу, повернути товар неналежної якості і зажадати повернення грошей.

Для отримання додаткової інформації, а також для розгляду претензій до якості товару в індивідуальному порядку, Ви можете:

  • зателефонувати за номером (097) 979 44 47 (щодня з 9.00 до 19.00. Дзвінки з мобільних телефонів, згідно тарифного плану Вашого оператора;
  • скористатися послугою «Замовити дзвінок»;
  • направити письмове звернення за адресою:
    info@onlyitaly.com.ua (пн – пт з 9.00 до 19.00).
  • У листі докладно викладіть проблему. Ми знайдемо для Вас оптимальне рішення.

Потрібна допомога?

Ви завжди зможете зв’язатися з нашою клієнтською службою